Storitveni del rešitve BiArt predstavljajo aktivnosti v času pred in med implementacijo  podukta BiArt, vzdrževanje produkta in uporabniška podpora uporabnikom produkta  ter strokovna pomoč naših strokovnih sodelavcev na različnih vsebinskih področjih. Storitve strokovne pomoči izvajamo v sklopu projekta implementacije programske rešitve BiArt ali kot samostojne storitve, glede na vaše potrebe.

 

Storitve v procesu implementacije produkta BiArt

  • Priprava oziroma pomoč pri pripravi analize in načrta implementacije produkta BiArt
  • Namestitev in implementacija programske rešitve BiArt oziroma pomoč pri namestitvi in implementaciji
  • Namestitev modulov
  • Nastavitve povezav in dostopov
  • Ureditev osnovnih in aplikativnih nastavitev
  • Ureditev okolja za uporabo (e-pošta, tiskalniki, drugi mediji...)
  • Stalna ali občasna uporabniška podpora uporabnikom produkta v času implementacije

 

Storitve usposabljanja in izobraževanja za uporabnike produkta BiArt

  • Usposabljanje in izobraževanje uporabnikov, super uporabnikov in skrbnikov za uporabo programske rešitve BiArta  (ob začetku uporabe aplikacije)
  • Obnovitveno usposabljanje uporabnikov BiArt in optimizacija uporabe (priporočljivo za tiste, ki že nekaj časa uporabljajo aplikacijo)
  • Uvajanje sprememb in vzdrževanje podatkov oz. pomoč pri tem
  • Drugo po vašem povpraševanju

 

Vzdrževanje in uporabniška podpora produkta BiArt

  • Dobava novih verzij
  • Odprava napak v delovanju standardne referenčne verzije
  • Daljinska pomoč uporabnikom pri uporabi produkta
  • Daljinska vsebinska pomoč uporabnikom


Dodatne storitve po naročilu uporabnika produkta BiArt

  • Priprava in izvedba dodatnega razvoja programske rešitve po naročilu stranke
  • Storitve integracij, ki vključujejo analizo, pripravo, izvedbo in sodelovanje pri testiranju
  • Pomoč pri izvedbi testiranja produkta BiArt
  • Storitev gostovanja na našem strežniku

 

Storitve s področja kakovosti in odličnosti v poslovanju

Usposabljanja in izobraževanja

  • Pomen kakovosti in odličnosti v poslovanju

  • O standardih skupine ISO

  • Procesni pristop naredi podjetje močnejše

  • Priprava na notranjo/zunanjo presojo

  • Izvedba notranje/zunanje presoje

Strokovno svetovanje in/ali izvedba del

  • Pregled procesov, izdelava analize in priprava predloga inovacije procesov, risanje ali pomoč pri risanju procesov, uporaba aplikacije BiArt pri procesnem vodenju in vnos procesov v aplikacijo

  • Vodenje in izvedba notranje presoje v sodelovanju z vašimi zaposlenimi

  • Priprava oziroma izvedba zunanje presoje

  • Svetovanje in izdelava kazalnikov uspešnosti za vašo organizacijo po sistemu uravnoteženih kazalnikov uspešnosti (BSC)

  • Uvajanje Modela odličnosti v organizacijo

  • Izdelava oziroma pomoč pri izdelavi funkcionalnih specifikacij za dodelave aplikacije BiArt ali drugih programskih rešitev glede na vaše potrebe

 

Storitve s področja projektnega vodenja

Usposabljanja in izobraževanja

  • Projektno vodenje v javnem sektorju

  • Projektno vodenje v zasebnem sektorju

  • Dejavniki tveganja pri projektih razvoja informacijskih rešitev

  • Osnove projektnega vodenja

  • Obvladovanje tveganj na projektu

  • Procesi projektnega vodenja

Strokovno svetovanje in/ali izvedba del

  • Projektno vodenje v sklopu projekta implementacije programske rešitve BiArt.

  • Projektno vodenje in/ali svetovanje pri različnih projektih naročnika

 

Storitve s področja dokumentnih sistemov in dokumentarnega gradiva

Usposabljanja in izobraževanja

  • Dokumentarno gradivo in  dokumentni sistemi

  • Urejanje pisarniškega poslovanja

  • Pomen urejenosti dokumentarnega gradiva 

Strokovno svetovanje in/ali izvedba del

  • Izdelava klasifikacijskih načrtov ali pomoč pri izdelavi

  • Svetovanje s področja urejanja dokumentnih sistemov in dokumentarnega gradiva v organizaciji oziroma vzpostavitev dokumentnega sistema

  • Izdelava notranjih pravil, vzpostavitev arhiva v organizaciji, svetovanje pri izboru programske opreme

 

Storitve s področja uvajanja programskih rešitev

Usposabljanja in izobraževanja

  • Kako pristopiti k prenovi informacijskega sistema

  • Uporaba različnih orodij za podporo poslovanja

  • Dejavniki tveganja razvoja informacijskih rešitev